من ایستاده ام تو چه؟ . . .


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

هنوز ایستاده ام ....

هنوز می شنوم٬ می بینم

هنوز  احساس می کنم

              تمام آنچه را که عشق می نامند

هنوز می توانم دلتنگ شوم

              اشک بریزم و مدت ها به قاب عکسی خیره بمانم

من صبر خواهم کرد و منتظر خواهم ماند

                                         حالا این عدل تو .....!!

                                         و آن حکمتی که داری .....!!

      من هستم

             تا پایان ........

 



نظرات شما عزیزان:

نصیبه
ساعت3:12---24 شهريور 1391
سلام وبت جالبه دستت درد نکنه. به منم سر بزن. اگه با تتبادل لینک موافق بودی خبرم کن.

مهدی
ساعت0:19---24 شهريور 1391
سلا وبلاگ الی بود ممنون میشم یه افتخاری به ما بدی

فاطمه
ساعت13:15---23 شهريور 1391
من زخم های بی نظیری به تن دارم



اما تـــــو مهربان تــرینشان بودی

عمیـــــق تـرینشان

عـزیــــز تـرینشان !

بعــد از تـــــو آدم ها

تنها خــراش های کوچکی بودند بــر پوستـم

که هیچ کدامشان به پای تـــو نــــرسیــدند.



نداي شبنم
ساعت19:26---20 شهريور 1391
خدایا؛

نه آنقدر بزرگم که بتوانم ببخشم؛

نه آنقدر کوچکم که بتوانم نبخشم؛

خدایا، بزرگم کن ...


یکی بود یکی نبود ...
ساعت9:46---20 شهريور 1391
سخت است وقتی میدانی اینهمه دل در دنیا هست که هیچکدام برایت تنگ نمی شود..!

آوا
ساعت13:30---19 شهريور 1391
سلام جیگر...خوفی؟مرسی که سرزدی...منم17سالمه.وب توهم خیلی محشره....بازم بیا پیشم.بووووس

mostafam
ساعت21:26---18 شهريور 1391
لبخند ، شروع عشق است

محبت ، باغ عشق است

ناکامی ، داغ عشق

چشم ، راز عشق

وعده ، امتحان عشق

خاموشی ، درد عشق و رسوایی ، شرمندگی عشق . . .


آنیـــــ ـتا شـ ـطون بلـ ـ لا
ساعت19:56---18 شهريور 1391
ببخشيد دير اومدم خيلي زياد.
بازم پيشم بيا.
مطلبت خيلي قشنگ بود من واسه همه پي ام كردم طومار مانند


آنیـــــ ـتا شـ ـطون بلـ ـ لا
ساعت19:55---18 شهريور 1391
تو جيگري نفسي اصلا همه كسيييييي
فدات بشم عشقم .


sar4
ساعت19:31---18 شهريور 1391
سلام آبجی
وبلاگ توام خیلییی ناسهههه

ممنون که بهم سر زدی با تبادل لینک چیطوری؟


Rahele
ساعت16:31---18 شهريور 1391
اگه با تبادل لینک موافقی،منو به اسم وبم بلینک!!
تا هر وقت آپ میکنم،خبرت کنم...
بعد بگو من به چه اسمی لینکت کنم؟؟


نيوشا
ساعت15:29---18 شهريور 1391
يک پنجره براي ديدن



يک پنجره براي شنيــــــــــــــــــدن



يک پنجره که مثل حلقه ي چاهــــــــــــــــــــــــي



در انتهاي خود به قلب زمين مي رســــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــد



و باز مي شود به سوي وسعت اين مهرباني مکرر آبي رنـــــــــــــــــــــــگ



يک پنجره که دست هاي کوچک تنهايـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــي را



از بخشش شبانه ي عطر ستاره هاي کريـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــم



سرشار مي کنــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــد



و مي شود از آنجـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــا



خورشيد را به غربت گل هاي شمعداني مهمان کـــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــرد



يک پنجره براي من کافيســــــــ*ـ*ـ*ـ*ــــــــ*ـ*ـ*


Zahra
ساعت15:17---18 شهريور 1391
"سرم" راشایددیگران درنبودنت گرم کنند اما . . .
"دلم" راهرگز . . .


ملیکا
ساعت15:03---18 شهريور 1391
ممنون که بهم سرزدی دوست خوبم.
وب توام عالییییییییی بود
من لینکت کردم اگه دوست داشتی توام بلینکم


eli
ساعت14:37---18 شهريور 1391
سلام ممنون از نظرت عزیزم وب توام قشنگه

kiki
ساعت13:22---18 شهريور 1391
چی مسخرس؟چی شده مگه؟

سارا
ساعت12:02---18 شهريور 1391

سلام

وبتون عالیه

با اجازه تون لینکتون کردم

دوست داشتی منو به اسم آسمون آرامش لینک کن

موفق باشی


هلیا
ساعت11:43---18 شهريور 1391
مخاطب تمام جملاتت من بودم!
نمیدانی چه درد سختی است
خلع مقام شدن.....
نمیدانی چه سخت تر است
دیدن ترفیع گرفتن دیگری..!!

اپم


athena
ساعت10:31---18 شهريور 1391
ممنون که به من سر زدی وبلاگ خیلی قشنگی داری

دلخواسته
ساعت10:28---18 شهريور 1391
در هر کسی که مینگرم در شکایت است
در حیرتم گردش گردون به کام کیست؟؟؟


samira & REZA
ساعت1:09---18 شهريور 1391
روزي شخصي در حال نماز خواندن در راهي بود و مجنون بدون اين که متوجه شود از بين او و سجاده اش عبور کرد مرد نمازش را قطع کرد و داد زد هي چرا بين من و خدايم فاصله انداختي مجنون به خود آمد و گفت من که عاشق ليلي هستم تورا نديدم تو که عاشق خداي ليلي هستي چگونه مرا ديدي

ghazal
ساعت1:03---18 شهريور 1391
سلام دوست عزیز این آپم خاصه...حتما بیا

توو شرایط بدی هستم..در فرصت های بعدی حتما مطالبتو میخونم


سجاد
ساعت0:24---18 شهريور 1391
مرسي كه سر زدي@} ;-@} ;-
وبت خيلي قشنگه


رویا
ساعت23:46---17 شهريور 1391
زندگی رود روانی است که جریان دارد بیایید در اب روان شنا کنیم به سمت مقصد اب

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 18 شهريور 1391برچسب:, | 1:7 |
Desiner: lady skin